چرت و پرت های بعد از باخت
اکرم زنگ زده میگه : طوطی مامانم داره میره کربلا. میگم خب به سلامتی من چیکار کنم؟! میگه هیچی میخوام با فاطمه مون (خواهرش) یه 2 روز بریم تهران که حوصلمون سر نره. میگم : آخه دیونه ملت دنبال خونه خالی میگردن تو ول میکنی میری؟!!! میگه: آره میدونم ولی وقتی عرضه ی استفاده کردن ندارم بمونم که چی؟ میگم خب میتونی تعارف کنی به بقیه که عرضه دارن!
میخنده و میگه مرض وقتی عرضه شو نداری چرا زر میزنی؟ زنگ زدم بگم تو هم بیا تهران این 2 روز با بچه ها جمع شیم خونه ی طاهره. گفتم مگه شوهرش نیست؟ گفت : نه تو هفته 4 شب رو شیفته بیمارستان. گفتم: واااا حالا که تصمیم گرفتن بچه دار بشن چرا شیفتاشو زیاد کرده؟!!! غش کرد و گفت: درد حالا میای یا نه؟
خوب که فکرامو کردم دیدم میشه اول دی و تولد فاطی عزیزم. دیدم بهونه ی خوبیه که سوپرایزش کنیم. گفتم بهش تو با طاهره هماهنگ کن که مهمون داره منم به رقی میگم که برنامشو ردیف کنه. خودمم 5شنبه مرخصی میگیرم . ولی به فاطی هیچی نگو. فقط طاهره بهش زنگ بزنه بگه به خاطر اومدن اکرم اونم شب بیاد خونشون و بعدش که مارو هم اونجا ببینه احتمالا خیلی ذوق میکنه. دیدم صدای اکرم نمیاد. گفتم الووووو. دیدم گفت : الو و زهر هلاهل!!! یعنی من چغندرم فقط تو و رقی میتونین سوپرایزش کنید دیگه؟؟ دیدم واااااااااای چی گفتم!!
خلاصه قرار شد آخر هفته برم تهران و ذوق زده کنم فاطی رو هرچند با گندی که زدم مطمئنم اکرم اون دهن گشادشو باز میکنه و همه چیزو لو میده!! راستی چی بخرم براش؟؟؟
الان که باز بیشتر فکر میکنم میبینم جمعه یه قرار وبلاگی البته از نوع دورخوانی کتاب ماهی سیاه کوچولو نوشته ی صمد بهرنگی دارن بچه ها که البته با اینکه نخوندم این کتاب رو ولی شاید بتونم به عنوان مهمان ویژه توش شرکت کنم... اجازه هست آقا معلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و البته همینجا اعلام میکنم از اونجا که این 2-3 روز رو قصد دارم به گل گردش بپردازم اگر احیانا بقیه ی بچه ها قرار سینما، تاتر، کافی شاپ، قهوه خونه، خونه خالی... چیزی دارن مشغول ذمبه ی من هستن اگه به من خبر ندن!!!![]()
راستی یه سوال دارم از 6 دهک پایین جامعه؟ امروز چجوری گذشت بر شما؟ خیلی تو عشق و حالید دیگه نه؟ میبینید زندگی تو رفاه چه حالی میده؟ مطمئنا شما بیشتر میفهمید تا ما که همیشه تو رفاه بودیم!! وا چیه چرا اینجوری نیگاه میکنید؟ مگه نشنیدید بالاترین عضو اجرایی کشور دیشب گفت 6 دهک پایین همون روز اول اجرای طرح زندگیشون بهتر میشه؟ یعنی شما اعتماد ندارید به....
درسته که ایشون خیلی "توهین آمیز" و "غیر اسلامی" وزیر امور خارجه رو برکنار کرد ولی دلیل نمیشه همه ی کاراش غیر اسلامی و آمیخته با دروغ باشه پس مطمئن باشید که زندگیتون تغییر کرده ولی شما هنوز داغید و حالیتون نیست!!
دیگه برم مثل اینکه به چرت و پرت گویی افتادم!! آخه توقع دارید در روزی که پرسپولیس مثل گاو به گل خوردن افتاده من براتون پست فلسفی بنویسم؟!( نیست در غیر این صورت مینوشتم؟!)