تایید یا رد..مساله این است؟؟
اینقدر که اینروزا برام مهمه، روز بعد از انتخابات نیست! نمیدونم چرا ولی یجورایی حس میکنم تکلیفم با خودم روشن میشه، امسال تایید یا رد صلاحیت بعضی ها میتونه خیلی چیزا رو مشخص کنه.
تایید صلاحیت کسی که اونو در راس فتنه میدونستن، خیلی مسخره است. و رد صلاحیت همون آدم که یکی از پستهای مهم کشور تو دستشه ، از اون هم مسخره تره!!!
تایید صلاحیت کسی که اونو در راس فرقه ی انحرافی میدونن، خیلی مضحکه و بدتر اینکه اون آدم رو در حد معاون اولی هم ندونستن. و رد صلاحیت همون آدم کسی رو یاغی میکنه که 4 سال پیش به خاطر بودنش خیلی خیلی خسارت داده شده!!! اوضاع خیلی پیچیده شده واسه ی من یکی..بزرگان روزایه سختی رو دارن میگذرونن به گمانم..
***
اثر جدید فاضل نظری رو به شما توصیه میکنم، مثل همه ی کتابای قبلی..شعرهاش روح دارن..
فردا اگر بدون تو باید به سر شود
فرقی نمیکند شب من کی سحر شود
شمعی که در فراق بسوزد سزای اوست
بگذار عمر بی تو سراپا هدر شود
رنج فراق هست و امید وصال نیست
این " هست و نیست" کاش که زیر و زبر شود
رازی نهفته در پس حرفی نگفته است
مگذار درد دل کنم و دردسر شود
ای زخم دل خراش لب از خون دل ببند
دیگر قرار نیست کسی با خبر شود
موسیقی سکوت صدایی شنیدنی است
بگذار گفتگو به زبان هنر شود